Godkväll...=)

Hejsan!!

Lite uppdatering här tänkte jag....=)
Sitter just nu hemma hos älskling och väntar på mat, tvättar lite behövs verkligen kan jag säga och har även städat idag också e sååå duktig.
annars jobbade jag hela helgen fy fan vad tråkigt det var, men nu e jag ledig flera dagar...=)
ska bli super skönt hoppas bara att det blir sol nu så man kan pressa, för det vädret det e nu e fan inte okej...

Annars var jag i v-by men bettan och frida stackars bettan har fått jätte ont i visdoms tanden, måste operera bort den..=(
ska kolla lite på resor då jag frida och bettan tänkte kolla om det fanns några billiga resor i december, då det inte blev någon utomlands resa i sommar..=(

I morgon tror jag att det bär av ut till harry, dags och bråka lite med honom..=) och såklart träffa min jempa också...
Nej nu bablar jag skit igen....hehe

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0