Heeeejjjj

Godkväll...♥

Kom precis hem efter en trevlig fika hemma hos Nikan med jejjan, trevligt att träffa girlsen då man unte hinner med det så ofta...annars idag har jag varit med mia,Amanda och lilla Liam och lunchat, sen bar det av till gymmet blev dock mest träning för överkroppen då jag har världens träningsvärk efter mitt hårda rid pass på harry igår.
Var kanon kul då kan var sååå duktig så det blev över en timmes stenhårt pass, och fy fan vad trötta vi båda var efter helt genom svettiga han har blivit riktigt du7ktig på att lyfta på hovarna eller hur jempa?!

Sen vart det fixa lite hemma innan det bar av till nikan, nu sitter jag hemma hos patrik och lyssnar på hjärtat när han bablar♥♥ ibland e han riktigt söt...;)

Och på Fredag bär det av till Mias land ska bli så fruktansvärt skönt att komma bort lite, hopppas verkligen att det blir fint väder bara så man kan bada och sola lite och Grilla...=)

Nej nu blir det duschen sen mysa lite och sova e ju tyvärr jobb imorgon..=(

Godnatt

Kommentarer
Postat av: jenn

:D, ja de va jättekul!, ja han är verkligen jätteduktig.

Idag har vi tränat gallop på öppet fält med hinder!

Han var kanon!



När kommer du ut igen?, hinner vi ses innan jag drar? Puss

2009-08-15 @ 18:51:53
URL: http://jempnifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0