Im Back...=)

Hej Hej!!

Nu e jag tillbaka från landet eller igentligen kom vi hem från landet i söndags kväll, varit jätte skönt med lite lugn och ro och lantluft men dock för kort tid.
Igår vart det jobb rätt trist men trevligt att kunna äta lunch med Bettan för det brukar vi dock inte kunna göra,
och idag kom mamma förbi och åt lite frukost och drack kaffe, var mycket mysigt inte träffat henne på jätte länge..=(
så det var skönt med lite kvalitets time, och så blev det också självklart en sväng förbi öb med mamma så dom inte har det nära ute där hon bor...

Sen blev det träffa upp Mel och åkte hem till henne för hon skulle hjälpa mig med en sak angående jobbet, mer kan jag inte avslöja då jag inte vet vilka som läser min blogg.
Så blev det lite snack och god middag tack för ikväll...=) trevligt då man inte hinner träffa varandra så mycket, sen fick jag roliga nyheter om bettan som hon själv får avslöja när hon vill, men e verkligen jätte glad för din skull ska du veta♥

Sen kom min älskade pojkvän och hämtade mig svängde förbi en stund hos hans föräldrar och snackade lite, och klappade på stackars jodie (tror det stavas så) deras hund som opererat bort sin livmoder stackarn...=(
och nu börjar jag bli riktigt trött känner jag ska hoppa ner i sängen, men slänger upp bilderna från landet någon dag så får ni se hur mysigt det var...=)

Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0