Ja då var men förbannad igen då.....!!!!!

Blir så jävla trött på saker just nu, hade en besiktningsman hemma hos mig som kollade lägenheten och vad som ska fixas, mitt golv har en fläck från en blomm kruka (ej jag som gjort) det ska jag själv fixa innan jag flyttar det blir alltså att jag får slipa om hela golvet.
och visst nu var det skönt att jag inte behövde fixa det nu plus att jag inte blev betalnings skyldig, men suck jobbigt..=(
och nu till den roligaste saken jävla jobbet vad fick jessica för tider jo en kväll i veckan, skumt att andra fick mer när jag blivit lovad mer timmar om det kom fram.... hmmm blir så jävla förbanad, ledsen och jävligt besviken.
känns verkligen hel ruttet......helt sjukt att det får gå till så här!!!!!!!
 
Nej nu ska jag sura runt lite här....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0