Trött...

Godkväll!!!

Kom hem från barran för en stund sen har varit en hel dag i stallet med Bettan, mycket trevligt att ha sällskap ut då det inte händer så ofta..=) var bra med min bebis och mia var så snäll och hjälpte mig kalka boxen tack snälla du..=)

annars var det jobb igår men bara till fyra då jag kände att jag inte ville vara kvar..=( blir riktigt förbanand och ledsen på mitt jobb just nu känns helt ärligt som jag inte vill gå ditt nått mer.
tar deras beslut att inte ge mig heltid väldigt personligt och känns som jag bara blivit utnyttjad när det passade dom, men så fungerar det tydligen i dagens jobb och det suger.
Men men får se vad som händer med det förhoppningsviss blir det som jag hoppas, alltså till min fördel får återkomma mer med det när jag vet hur det blir men är riktigt arg..=(
sen blev det tvättning och tv igår skönt att få bort tvätten och skönt att bara ligga och sura i soffan..=)

Sen vill jag Önska Min vän ♥Jessica♥ Ett STORT Grattis på 24 års dagen, PUSS




Nej det blev ett kort och snabbt inlägg idag ska laga mat nu och fixa...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0