Uppdatering...=)

Hej hallå!!!

Vet att jag är ur usel på att uppdatera just nu, men det e helt enkelt så att jag har ett mycket hetsigt liv med en massa att göra hehe NOT!!!
men nu e jag här i alla fall senaste tiden har jag mest jobbat, mias och min semester vecka var inte direkt fylld med sol vart mest regn..=(
men men var skönt att vara ledig lite endå, annars har det inte hänt mycket i stugan vart ute lite hos bebisen (Harry)
hängt med girlsen och självklart jobbat...

Nu sitter jag hemma hos älsklingen har haft en hel mysig dag, åt ny bakade scones (vet ej hur det stavas) jucie och kaffe i solen, sen solat hela dagen mycket mysigt skönt att ha honom hemma igen då han varit på Gotland i en vecka...=)

Annars ikväll e det power walk med Mia och Jejjan, sen e det mys med hjärtat och sova e ju jobb sen usch ska jobba jätte mycket ser icke fram i mot det men men det e ju pengar i alla fall...=)

Nej nu ska jag umgås lite med ♥älskling♥ lite och sen hem och duscha...

Puss



En gamal bild på mig och skorpan.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0