Fy fan jag fruser ihjäl...=(

Godkväll!!

sitter hemma hos jempa och nördar lite har precis ätit god Middag rtack jennifers mamma..=)
annars e min rygg lite bättre faktiskt känns skönt, men e bra att röra på sig också det sa ju läkaren att jag måste också så idag blev det tripp till stallet.
Jennifer e så snäll gör allt tungt medans "Kärringen" det e jag som jennifer kallar mig får titta på så jag inte anstränger min rygg tycker hon e rätt gullig faktiskt..=)

annars e det fruktansvärt kallt ute tror att jag kommer dö av denna kyla men men det går väll över snart hoppas jag, annars blir det köpa overall alltså.

Imorgon e det Nyår då blir det god middag hos bettan men frida,conny och niklas sen vet jag inte riktigt vad som händer, skulle vilja smälla lite raketer faktiskt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0