Godkväll!!!

är super dålig på att blogga I know men det blir så när man inte har någon data...=(
men men here i am precis kommit hem till bettan vi har varit och solat var mycket nice, skönt att få lite färg känner sig lite frächare.
så ska bettan färga håret på mig för nu ser det för taskigt ut hoppas det blir bra nu, då dom andra två gångerna jag gjort det blev det inget,

Imorgon e det julfest med jobbet ska på wallmans salonger ska bli helt okej, jag hoppas att man får se showen då jag hört att dom ska vara bra.

Igår var jag i stallet med Melanie ochh Musse då musse ville rida tyckte han var jätte modig han hoppade upp utan problem, sen blev det jobb och blev utskälld av en jävla n-ger som sa till mig och passa mig och att jag trodde jag var häftig bakom kassan jag tänkte häftig kille.
men men dom e som dom är nej nu ska vi ut med monstret (Mini).
Avslutar med en mycketr fin bild på mig och mini..=)




Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0