hmm...

Hej hej!!!

Sitter hemma hos Mia och vaktar Mini...=) vi har busat lite ska snart gå ut och leka i snön, måste säga att denna hund e rätt charmig alldelles nyss kom hon springande med toa borsten i munnen hehe fan vad jag garvade och bettan nu är den funnen och undanlagd långt från Mini..;)

Annars var det jobb 7-16 idag var grymt jobbigt då jag var sjukt trött idag, men får skylla mig själv då jag läste till typ ett.
och nu e det bara två kapitel kvar i sista twilight böckerna börjar faktiskt bli lite deprimerad vad ska jag göra nu liksom?! det var därför jag drog ut på det för att inte läsa ut sista boken...=(
men men får väll börja om och läsa om böckerna..hehe nej men ni som inte läst dom förstår inte vad ni missat!!
tänk om livet kunde vara lite som böckerna kanske inte skulle vara lättare, men fy fan vilken dröm hehe nu låter jag som hej jag heter jessica och är fjorton år och är smyg kär i en dröm kille som inte finns hehe (edward)
nej nu ska jag lägga ner...



nej nu ska jag ut och leka i snön med Mini♥...;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0