Jobb...=(

Hej hej!!!

sitter man på jobbet och tråkar, e inte sugen alls på att vara här idag vill vara hemma i soffan i min mys dräkt dricka jul must och glo på tv e sjukt trött nu för tiden och har super ont i min rygg...=(

Men men gnällt klart julen var super mysig lugn och skön precis som julen ska va tycker jag, och fina julklappar fick man också tack snälla mamma och jan..=)

jag fick:

  • Lakan
  • påslakan
  • En stekpanna
  • handukar
  • En bok

Perfekt var det jag önskade mig liksom, gårdagen var riktigt rolig också var hemma hos Mias släkt och hade spel kväll, fick mig många skratt när vi spelade charader..=)

Nej nu e det upp och jobba som gäller till nio mycket skoj....
och föresten kom på nu min Kära jennifer ringde mig halv två i natt vad hade du på hjärtat då gumman?!
var du kanske lite Berusad..;)

Ha en super Lördag alla..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0