Godkväll

Hejsan!!!

inte skrivit på ett tag haft sjukt mycket att göra jobb osv, annars har jag flyttat in i min etta.
Jag och patrik har pratat igenom allt satt och prata i 7 timmar kändes jätte skönt, pratade om allt mellan himmel och jord. vi kom fram till att vi ger det ett till försök, känns som det e det rätta valet och har haft underbar tid efter det tack älskling nu håller vi i detta...;) i natt åkte han till Grekland och e borta en vecka...=(

Nu sitter jag hemma hos bettan och bloggar lite och skriker om åskan, snart kommer nikan och frida vi ska käka mat och dricka lite vin ska bli hel nice...=)

Annars har jag semester.....=) super skönt kan jag berätta!!!!

Nej nu ska jag vara lite social med bettan...

Hej Hej

Kommentarer
Postat av: camilla & adrian

allla vi har allltid nångång uppförsbackar å nedförsbackar i förhaåållanden :) ja är glAD för din skul.

ni ska skäämpa för erat förhhållande :) pussa

2009-07-12 @ 15:02:45
Postat av: Anonym

tack gumman..=)

Pussa

2009-07-14 @ 12:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0