fy fan vad skoj..=)

Godkväll..=)

Jag har haft en sån underbar dag ute i stallet..=)
jag jennifer och olivia betämde oss för att vi skulle bada med hästarna, eller hästarna skulle få plaska lite och fy fan vilket plaskande det blev..=)
var riktigt riktigt skoj tack tjejer....

Lite bilder:



här gick det undan..=)


fy fan vad kul det var..


Jag och min bebis..=) och olivia och borris..=)


och så klart Jennifer och harry..=)

Nej nu ska jag försöka äta upp min mat och duscha innan lyx fällan..=)

Men Godnatt...

Kommentarer
Postat av: camilla & adrian

ååååååå gud så härliga bilder jessie masssa fina!

2009-06-18 @ 18:42:40
Postat av: Jessie

ja dom vart jätte bra..=) åå vad skoj det var riktigt roligt fast rätt kallt..

2009-06-18 @ 21:56:24
Postat av: Jessie

min bebis e fan en av dom sakerna som håller mig vid liv, en kärlek som alltid e besvarad..=)

mitt hjärta alltså... konstigt att man kan älska nått så mycket!!! 4-ever bästa kärleken....

2009-06-19 @ 21:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0