God eftermiddag..=)

Hej Hej!!!
Sitter här i morgon rocken och kaffe....MYS!!!
jaha vad har jag haft för mig då?! Jo i fredags var jag hemma hos Frida i hennes nya lya med girlsen, vart god middag och någon drink.
massa skit snack och mys var riktigt nice, och sen vandrade jag och bettan hem vid 12 snåret.

I lördags var jag bjuden på 40 års kalas, då en gamal arbetskambrat från onoff tiden fyllde år(Pravin).
så vid tre bar det av mot skärholmen till jennie för en drink och tjejsnack, sedan bar det av till bredäng och blev hämtade av rigas.
Bilen styrde mot gärdet till ballbreaker där vi spelade bowling och åt middag, var riktigt trevligt förutom att jag inte vann bowlingen..=(
jag e inte så bra som jag tror liksom, sen blev det buffe och chanpange och skålande.
vi 11 snåret bar det av till Göta juck där vi bokat bås, där blev det in med hel röret och en massa dansande eller hur jennie?!
var väll hemma vid halv 4 riktigt trött och ont i fötterna, men det var det värt tack alla för en kanon trevlig kväll.

igår gjorde jag mig redo för en mys dag/kväll i soffan men icke, var tvyngen att åka in och jobba 16-19 eftersom våra små extra e "sjuka".
börjar bli lite små trött på det, att man alltid e sjuk helgerna men men.
Sen blev det mys film med älsklingen, och sen äntligen sängen var lite trött där när jag skulle lägga mig och sov till 10.30 idag så nu e jag piss som en lärka...=) Jobb idag 16-21.15.
Nej nu ska jag städa lite här hemma hade jag tänkt.

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0