Jaha...

Då är det snart torsdag, imorgon flyttar jag hem till min etta igen känns jobbigt, skrämmande och en massa andra blandade känslor.
Är så fruktansvärt trött och vill bara krypa in i ett hörn och göma mig några dagar, men icke det går inte har inte tid med sånt.
Det största jag känner är nog tomhet det är nog det rätt ordet.....

Annars idag har jag mia och frida solat nere i canan och badat fy fan vad kallt, men sola det var hel nice hoppas det fina vädret håller i sig så det blir fler sol dagar..=)

Nej nu ska jag glo på tv lite och hoppas jag kan sova lite behöver nog lite sömn tror jag!!!

Hej hej


Kommentarer
Postat av: camilla & adrian

hej snygging , massa kramar til dig från mig & adde ... läste på din blogg om vad som hänt . :(

jag förstår hur du VERKLIGEN kÄNNER de är så tungt ..

Vi måste ses snart , många pussar& kramar

Ps . du vart jätte fin i håret

Brunett så hett :)

2009-06-26 @ 08:09:13
Postat av: Anonym

Uppdatering, please =)

2009-07-06 @ 16:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0