Jobbigt riktigt jobbigt....

Det här tror jag är det jobbigaste jag någonsin skrivit, patrik och jag har gjort slut och jag ska flytta hem till min etta igen.
tror jag fortfarande e i chock kan inte riktigt ta in att någon jag spenderat 7 år av mitt liv med, kommer försvinna kommer inte vara min bästa vän kommer inte vara där när saker är jobbiga.
kommer inte krama mig och säga att allt blir bra, helt sjukt jobbigt kan inte förstå det går liksom inte in varför gick du? varför stannar du inte kvar och kämpar?
men nu e det som det är....fortsatta packa nu så det blir klart!!!

Vill att du ska veta patrik att jag älskar dig och kommer sakna dig något fruktansvärt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0