Min brors student...

Hej hej...
varit full rulle i några dagar nu, mys med älsklingen i Måndags fick jätte fina blommor som han plockat...=)
Tack älskling..=)

Och här e dom:


Fina va?!..=)

och i onsdags till torsdag sov jag hos mor min, vart lite vin och sing star på kvällen sen blev det sängen..
och igår tog min bror studenten..=) grymt skoj förutom det iskalla vädret, som vi stod i en timme och vänta på att wictor skulle springa ut.
Men sen kom han, fy fan vad du e bra bror e grymt stolt över dig ska du veta..=)

Här kommer lite bilder från studenten:


Mor väntar på att wictor ska springa ut..


åå äntligen kom han...=)




Min bror å jag..=)


Robin,mormor,jag och Wictor


Världens bästa student/Bror 09..=)


Bror och Mor


Wictor och Robin


ÅÅ flaket..=)

Det var lite av min brors student, nu ska jag sätta fart och gå med glas flaskor, och sen hjälpa min bettan och städa..

Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0