JÄVLA FITT SCHLAGER!!!!!!!

jag blir sååå jävla förbannad på denna melodifestival.
skit franskt bidrag vinner och denna jävla UGGLA GÅ OCH GÖR NÅTT ÅT DIG FINNS VÅRD FÖR SÅNA SOM DIG!!!!
kom två HELT sjukt.
jag funderar på att ställa upp nästa år med mia och frida i leopard trikå med låten MIN BAJKORV STICKER UT!!!!

Nej det e helt otroligt att jag blir lika upprörd varje år, men min små älsklings pojkar kom i alla fall trea och det tycker jag e jävligt bra!

nej nu ska jag dricka lite mer vin...=) och försöka glöma denna dåliga skit melodifestival.

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Moehoe

Min bajskorv sticker ut, hahahaha! Jag tycker du skall komma i bara blöja och en bajssvans i plysh :)

2009-03-18 @ 12:47:10
URL: http://portablekarma.blogspot.com
Postat av: Anonym

Uppdatera

2009-03-22 @ 18:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0