Bilder från vårruset...

Godmorgon!!

Gårdagen var faktiskt riktigt rolig, var 17000 som sprang/gick vårruset.
Jag och Mia skulle ta lunkar gruppen men är stolt att säga, att vi joggade faktiskt en massa vi e fan bäst bettan...;)
Åsa, katarina, jenna och helna tog joggar gruppen, efter vi kommit i mål blev det piknik var kanon mysigt förutom att det små regnade lite men men annar kanon ide åsa..=)

Resultaten:

Åsa: 27 min
helna och Jenna: 35 min
Katarina: 37
Mia och Jessie: 50 min


Mia


Me och Mia


jeanna och Helena


Helena värmer upp..=)


Jag och katarina efter loppet...


Snygga tjejer..=)


åsa, Jeanna och Mia.

Tack tjejer för super skoj kväll det gör vi om snart igen...=)

Nej nu e det dax att sätta fart ska träffa jennie inne i stan på en fika, sen är det systemet och hem och laga mat.
tänkte försöka hinna äta middag med älskling, innan det bär av mot mel sen ska vi på min kära brors studentskiva.
Där temat e hollywood ska bli kanon skoj, återkommer imorgon med bilderna skvallret osv.

Hejdå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0