Godkväll...

Hej hallå!!
Kom hem för en stund sen varit ute på kvälls promenad med jejjan och Mia, mycket trevligt måste jag säga vart en sån där mysig sommar kväll ute tycker jag.
Nu har jag suttit och kollat lite på hemnet tycker det e så himmla skoj, även om man inte kan köpa nått e det kul att titta..=)
Men man blir ju grymt sugen finns ju sååå många fina, men men det får bli den dagen pengar kommer in i lite större summor.

Annars idag tidigare var jag uppe en sväng i v-by och tog en kaffe med nikan och mia, sen tog vi oss en sväng ner till öb och snackade skit och drack kaffe (Igen) men mel och jejjan.
sedan bar det av hemmåt la mig i soffan och titta på tv en stund med älskling, sen blev det matlagning som bestod av lasange och fiskgratäng (Färdigmat) ibland får man var slö..=)

Nej nu ska lägga mig och glo lite på tv och lägga mig snart e ju jobb 9-19 i morgon..=(
men men bettan e ju där i alla fall....;)

Godnattizzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0