Godkväll...

hejsan hoppsan!!!
Söndag kväll, och vad har jessie haft för sig i helgen jo.
fredagen betod av power walk med bettan och solning..=) sedan blev det mys med bettan (mia) blev en skräckfilm,
var helt okej faktiskt och lite läskig..=) annars brukar det inte gå så bra för oss när vi hyr film då filmerna brukar vara skit dåliga...hehe
Min Lördag var dock inte lika skoj den bestod av jobbande 11-21.15 mindre skoj, men men det e money money och det behöver verkligen jag.
sen när jag kom hem hade älskling och jimmy hyrt två filmer så det blev film, var riktigt bra dom faktiskt men blev sent i säng men sov till hela 11.00 idag fy fan va det var gött.

Och slutligen idag har jag varit med frida hela dagen och fixat lite till en viss dam som fyller 25 år imorgon,
vart sååå bra det vi fixat till henne.ni får veta mer imorgon om det..=)
sen vart det en sväng hem till mia för lite skvaller och one three hill och gossip, helt enkelt en underbar söndag.

Nej nu ska jag fixa klart tvätten och lägga mig i soffan och glo på tv, och hoppas att min snygga karl kommer hem snart..;)

Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0