Godmorgon!!

Godmorgon min kära blogg, sitter med morgon kaffet i högsta hugg, och en shake redo mys morgon inge stress I Like...=) Snart bär det av till gymet dags att träna, ska bli grymt skönt. sen blir det hem och fixa sig sen bär det av hem till nicole och natta, då natta tar studenten idag...=)
 
Stort Grattis till dig min vän, fan vad du e bra..=)

Den stora frågan e vad fan jag ska ha på mig, vill handla nått nytt men har inte råd..=(
skulle vilja ha en massa pengar nu nu, igår låg jag och patrik och pratade om vad man skulle göra i fall man vann 125 miljoner.
åå fan vad jag skulle handla fina saker, och köpa ett hus och ta körkort och köpa en fin bil ja det finns mycket jag skulle göra då..=)
Nej dags att komma tillbaka till det vanliga fattiga livet, suger verkligen men men jag har tak över huvudet en underbar pojkvän, familj och vänner så jag ska inte klaga jag har det bra med andra ord..=)

Nej nu e det färdigt pratat och dags för frukost (en shake) och börja göra sig redo för gymet...=)

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0