Heeeeeeeeejjjjjjj!!!

Efter klagande från mina kära vänner om en uppdatering så får jag väll helt enkelt försöka slänga in nått skoj.
I dag har jag hängt med nikan i hennes nya lägenhet, börjar bli riktigt fint där hemma mycket trevligt och träffa henne inte alltid man hinner träffa varandra så mycket. så nu väntar jag på inflytnings festen nikan..;)
sen kom jag hem tvättade och lagade mat till min stora bebis här hemma..=) (mina vadagliga sysslor)

Prata precis med min andra halva bettan hon e duktig och jobbar och sliter, men måste säga att jag saknar henne lite har inte sett varandra på 24 timmar hehe..men men vi ses ju imorgon då det e träning fö våran del så det kanske inte blir vassen i år också då..=)

Annars den här veckan har det blivit en rid tränings lektion med mammas kompis som rider in hästar, fy fan vilken tränings värk jag hade i mina ben och rumpa dagen efter.
Men det var fan Effektivt och man lärde sig en massa, fick mig många goda skratt åt mitt hjärta jennifer när det var hennes tur att rida...=)

Nej nu ska jag börja göra mig i o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0