Hehe....

Godkväll!!!
Dom senaste dagarna har jaf haft för mig föjlande, måndag och tisdag jobbade jag var tråkigheter på jobbet för på morgonen i måndags blev vi rånade IGEN.
Jag var inte där tacka gudarna för det, men tycker grymt synd om personalen som blev drabbade usch lider med er.

Och idag har jag varit och tränat i och lunchat med frida och mia, blev också en snabb koll i vällingby.
blev en bikini överdel för mig, och sen blev det hem och städa med älsklingen.
och sedan skulle jag och ingela träffas i Kista och kolla lite och äta Middag, var jätte trevligt fram tills jag känner fy fan vad ont i magen jag fick ett riktigt grovt mag knipp.
sitter och härdar ut och känner bubbel bubbel, shit springer till toan och inser shit jag måste ringa patrik och be han komma och hämta mig.
Går vidare till ett cafe för att ringa patrik och köpa en cola, shit igen springer till toan men nej mitt kära vänner jag hinner inte så jag SKITER på mig.

Springer in på toan och ringer patrik i panik och förklarar problemet och skriker du måste komma och hämta mig,
P: Varför det de e väll bara att bajsa klart.
J: Tror inte du förstår allvaret i detta jag har suttit här i snart en halvtimme.
P: nej det går nog över snart ska du se.
J: Jag har bajsat på mig, KOM OCH HÄMTA MIG!!!
P:
Hehe har du bajsat på dig, hehe kommer snart och hämtar dig.

Efter en halvtimmes lidande kommer äntligen patrik skrattade i bilen tack snälla för att du kom och hämtade mig, jag tror att detta var det värsta jag varit med om i mitt liv.
Tänk er själv sitter på en toa i Kista du har bajsat på dig och vill bara hem, bussen tar en halvtimme och du vet inte om du vågar chansa och sätta dig på bussen eller inte.
Vill också på peka att detta e tillägnat till mina bajs kolleger Mia och Melanie.

Nu har jag duschat och känner mig någolunda ren igen, känner att jag ska lägga mig i soffan och dricka blåbärs soppa och hoppas att mitt springande på toan e över.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Mia

haha när du skriver sådär låter det som att jag och Melanie också bajsat på oss. Okej Mel har ju det, men inte jag :P önskar att jag också får göra det snart! haha puss puss min diarré padda _:)

2009-05-21 @ 08:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0