hej hallå!!!

Hejsan!!!
Nu e man hemma efter en heldag i stallet vart kanon mysigt, dock det otroligt tråkiga vädret..=(
men men blev lite tummkörning med bebisen han är verkligen kanon duktig, sen var det dags för nya skor för herren.
så du är han fin om sina fötter och mamma jessie får en fin faktura om några dagar, men det är det absolut värt..=)


Visst e han fin min bebis??

tänkte äta lite snart och hoppa in i en dusch, Mia och frida kommer över om ett tag för en tjej kväll.
ska bli riktigt nice trevligt och bara va, och självklart snacka massa skit..=)
men thats it nu kurrar magen så mat e det dags för och en dusch så man inte stinker häst när gästerna kommer.

Kommentarer
Postat av: camilla & adrian

aaa han är jätte fin :) hur ofta är du där ute nu?

ja måste få prov rida han nu när man inte är gravid längre :)när börjar dom gå på sommmarbete ? ... har flera bilder som skall in på datan från mias fest tänkte skicka dom på din mail :) ....

2009-05-22 @ 21:28:26
Postat av: Anonym

Jag har inte varit ute så mycket den senaste två månaderna, varit mycke jobb och rån och allt vart lite för mycket för mig tror jag men nu tänkte jag vara ute som jag var förut och det var ca 2 gr i veckan. får se hur mycket jag jobbar osv.. ja självklart ska du göra det han har blivit heö mysig att rida..=) Mammas bebis e såå stolt..=)

Kramis

2009-05-23 @ 00:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0