Im Back!!!

Hejsan!!!

Nu e jag tillbaka från landet, mycket skönt har det varit att ha en mini semester nice nice...=)
Vad har vi gjort?!
Jo vi har klippt gräs vi har varit inne i västervik, vi har målat och självklart träffat Mormor vilket var mycket trevligt träffar inte henne så mycket fetersom hon bor i västervik.
Vi har även haft det hel mysigt med god mat och massa tjej prat, roligaste på denna semster var gräsklipparen då det är en sådan man åker på.
Den går grymt fort om man lägger in treans växel, har inte skrattat så mycket på länge och åt vadå jo en GRÄSKLIPPARE...hehe men skoj som atans var det.
Nu sitter jag hemma och ska hoppa in i en dusch ska bli grymt skönt ska jag berätta, sen hoppas jag patrik kommer hem snart pussa lite på honom.

Men tänkte visa lite bilder från landet here they are:



Här e min mor på den berömda gräsklipparen..=)


Här e en mini ödla som mammas kära katt kom med, och senare åt upp.


Här e en del av underbara tomten vi har på landet.


Och slutligen en bild som jag tycker e så mysig öppen spis åå det vill jag ha
Hemma det e såå nice..

Nej nu kallar duschen på mig, och imorgon e det fira våran Mia ska bli grymt kul...=)

Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0