Mias 25 års fest..=)

Godkväll!!!
Igår firade vi Mia vart en hel lyckad kväll, började hemma hos Mias föräldrar med överasknings fest med vänner och släkt.
Vart god mat,bål, drinkar och en massa goda vänner och sällskap.
Senare hoppade vi in i en taxi 12 av oss och det bar av in till stan, till gallaway en irlänsk pub inne i stan.
Hade inte tidigare varit där men det var ett grymt bra ställe, så det rekomenderas starkt.
vid 02.00 pallade vi våra trötta rumpor och åt mat sen bar det hemåt, hade så grymt ont i mina fötter efter allt dansande men det var det värt...;)

Tack allihoppa för en kanon kväll...

Här kommer ett ur val av alla kort som togs igår varsågod och njut..=)



Våran Prinsessa 25år..=)

Johan,Nikan och Natta

Elin och Malin

Me och camilla

Mia och Bror sin..=)

Mia och tina

Presentöppning

Jag och Natta

Oskar.Linda och Mia

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack för en trevlig tillställning. Och tack för inbjudan, hade en av mina trevligaste kvällar på länge!

2009-05-17 @ 23:07:49
Postat av: Jessie

var så lite sååå grymt kul att du kunde komma..=)

var riktigt trevligt tycker jag..;)

2009-05-18 @ 10:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0