Nattas Student..=)

Godkväll!!!

Kom precis hem från kvällens roligheter, nicoles lilla syster natta tog studenten idag..GRATTIS!!!
Varit hemma hos dom och ätit god mat och drukigt några cider, nikan och mel stod för underhållningen då dessa damer var med på nattas flak.
Så dom var pretty drunk to knock you down eller hur tjejer...;)
sen bar det av till råcksta för en öl sedan blev det hemgång för mig, då jag jobar hela 10 underbara timmar imorgon..=(
men tänkte bjuda lite på kvällen roliga bilder...

Enjoy:






Fina tårtan..=)


Natta...=)


Im pretty drunk to knock you down..=)


Im pretty drunk to knock you down..;)


Snygga brillorna..=)


Fina förklädet..=)


Snyggon..=)


och en närbild på det..;)


Jag och jejjan..=)


och självklart min kära bettan..=)


och en ego bild så klart..;)

Tack tjejer för en till underbar kväll kärlek till er..=)

Nej nu blir det hopp i säng för mig så jag orkar jobba imorgon, usch 11-21,15 imorgon ska inte bli skoj men men money money...=)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0