Vårruset...

Hejsan!!!

Kom hem för en stund sen vart uppe i v-by och shopat lite men nikan det blev en klänning som jag ska ha på mig på min brors studentskiva imorgon, väska tunika och ett sol puder.
Nice nice var det att handla lite grejer, blev en snabb fika och en sväng på öb för lite in handling av grejer.

Nu sitter jag och laddar inför kvällen då vi tjejer på hemköp ska gå vår ruset, känns väll lite sådär men skoj att hänga lite med gänget...=)
men jag känner att jag inte riktigt har stans bästa kondition men men, ska väll lyckas ta mig runt dom 5 km som det e..=)



Detta handlade jag idag: Ljusgul tunika Gina 149kr Klänning Gina 249kr
och väskan Hm 129 kr.

Nej dax för att glo lite på tv sen ringa bettan kolla hur långt hon kommit, lägger in lite bilder från våruset i morgon.

Hej Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0