Godkväll!!!

Hej hallå!!!

Sitter hemma hos mel med jejjan och dricker ett glas vin, vi har ätit god Middag och sitter och babblar skit skönt att komma ut ur lägenheten ett tag.
Annars är det en ledig helg vilket inte e speciellt kul då det e skönare att jobba än att sitta hemma, senaste 2nätterna har jag vaknat typ varje timme hel svettig och gråtande drömmer såna jävla mardrömmar inte skoj...

annars bestod fredagen av en tur till stan och fridhemsplan med mia och sen en Fika med Tina, sen blev det tvättstugan nästan hela kvällen och sen soffan.

Idag har har jag legat och kollat på Ps I love you grymt bra film men fruktansvärt sorglig, och sen bar det av till Mel....

Saknaden efter dig är grym och jag undrar när den kommer sluta göra såå fruktansvärt ont....

Imorgon bär det av till Harry ska bli jätte skönt saknat min bebis♥

Nej nu ska jag prata lite med Girlsen...

Bye Bye


Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas verkligen det går över snart vill inte at min bettan ska må dåligt!

2009-10-29 @ 22:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0