Idol kväll med Girlsen..=)

Hej Hej!!!

Sitter hemma hos bettan och väntar på mat, och sedan kommer girlsen så blir det idol kväll me like...=)
Annars e det inte mycket som hänt i mitt roliga liv, jobbade igår och jobbar på söndag behöver jobba mer mera typ varje dag.
Då min kära häst kostar mig en förmögenhet, och får typ inte jobba nått och man har ju räkningar liksom.. men men nu har jag klagat klart...;)

imorgon blir det träffa jennie var ett ta sen nu heheh vi säger så här varje gång: vi träffas snart igen ska inte gå så lång tid nu, hehe men det blir fan nästan alltid ett tag som springer förbi..=(

Nej nu ska jag kolla och Bettan vill ha lite hjälp!!!!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0