Besatt...=)

Hej hej!!

Efter en lång dag ute i stallet då det var målning av hans nya ute box måste säga att jag e stolt över vårat mästerverk, eller hur jennifer vi har varit riktigt duktiga..=)

När jag kom hem fick jag en underbar överaskning min bok "När jag hör din röst" hade kommit detta e fortsättningen på ettan "om jag kunde drömma", för er som inte riktigt e med e det böckerna bakom twilight filmen..=)

Jag är helt besatt av böckerna läste ut ettan på en dag och nu har äntligen tvåan kommit efter två långa dagars väntan, så den äntligen kommit förstår verkligen vad du menar nu melanie GRYMT bra böcker. beställde självklart filmen också e också jätte bra men boken var bättre,Så ni som inte läst böckerna läs ni kommer älska dom...=)

 

Nej nu skriker magen efter mat så det får bli en macka sen sängen då det e jobb 9.30-16.00 imorgon..

Godnatt mina vänner♥


Kommentarer
Postat av: camilla & adrian

hojta när du är ledig nästa gång så kan vi ta en fika i v-by _:) å nästa gång du skall till stallet vill millan & adrian meeeee

kraaaaama

2009-09-01 @ 21:38:23
Postat av: Anonym

Absolut...=) låter trevlig med båda sakerna...

Kram

2009-09-03 @ 20:18:39
Postat av: Anonym

Ja!, vi var väldigt duktiga måste jag säga!

2009-09-08 @ 15:29:42
URL: http://jempnifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0