Hejjjjjjj

Godkväll!!

Sitter hemma hos jempa och nördar lite på bloggen..=) ska sova här i natt eftersom vi ska med harry till en häst klinik imorgon eftersom han har ont i benet stackars mammas bebis..=(
Men annars har vi firat mig i Lördags hade grymt kul tills jag fick migrän, fick åka hem då och låg och spyde ett bra tag stackars mej..=(

Men tack snälla tjejer för en toppen kväll med massa fina presenter Älskar er...♥

Har även hittat ett gamalt minneskort till min kamera hemma hos patrik idag när jag hjälpte honom att packa, hehe var lite roliga kort lägger upp min favoriter tänkte jag...=)








Fan detta e länge sen...=)


Hehe Mel...


Bettan bettan...;)










Mammas hjärta såå liten här..=)


snuttan värdlens finaste..=)

Hehe lite av dom bilderna som fanns på minneskortet, kul med gamla bilder tycker jag..=)
Nej nu ska jag vara lite social med Jempa, håll nu tummarna för oss med Harry imorgon.

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Fatti

Ha ha ha ha ha!!! Jag döööör. Jag kommer ihåg det "snyggaste" kortet på mig. Det är när jag imiterar en Teletubbie på en kryssning någon gång för länge sen <3



Jag håller tummarna för grabben imorgon!



Puss å Kram

2009-09-29 @ 21:14:42
URL: http://fattibumbum.blogg.se/
Postat av: Mia

hahahhahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhahaahahahaha

2009-09-29 @ 22:17:32
Postat av: Anonym

hehe ja mel tror fan att detta e bland dom snyggaste kortet jag har på dig...;)



Puss Puss

2009-10-03 @ 13:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0