Uppdatering..=)

Godkväll...=)

Varit urusel på att uppdatera jag vet...=( men första har jag ingen data, och sen har jag ett liv...;) hehe nej det har jag inte.
Så vad har hänt i Jessies liv då?! Jo har haft lite otur med hälsan på senare dagar, började med att jag fick en glas bit under nageln som blev infekterad så en kur pencillin på det.
Sen en vecka senare går jag tillbaka till doktorn då jag har svin ont i handleden, jo då har jag fått en infektion under tummen typ som är en arbets skada från jobet...=(

Inte slutar det där Några dagar senare får jag så jävla ont i magen trodde fan att jag skulle dö..=( när det då inte gått över efter två dagar då bär det av till karolinska akut gyn, domen blev en cysta och en lätt infektion på livmodern...."suck"

Men nu mår jag bättre och har släppt att jag tror att jag ska få nått mer...=) ihelegn var det jobb och inte mycket mer..=(
Nu Sitter jag hemma hos Mamma och sjunger lite sing star då min kära bror flyttar till Norge på onsdag, kul för honom e faktiskt lite avis...=(
Men men har mitt här liksom..=)

Imorgon bär det av ut till Harry då en kiopraktor ska kolla på honom då älsklingen har fått ont.. så hoppas hon hittar felet.

Annars e det inte mycket som hänt, fyller år på Torsdag...=) så i helgen blir det fira mig....

Nej ska ut och vara lite social nu.

Puss

Kommentarer
Postat av: Natalie

Skriver väl grattis på födelsedagen här också =)

GRATTIIIS!!!

2009-09-24 @ 12:56:08
Postat av: Anonym

tack tack..=)

2009-09-28 @ 21:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0