Helg Mys..=)

Hej hallå...

sitter och nördar lite hemma hos jejjan, är ledig e så fuktansvärt skönt e ledig imorgon, måndag och tisdag riktigt skönt långledig e vad hag är..=)
men imorgon bär det av till harry ska bli helmysigt ska även kolla lite om det blir byta stall, e nämligen så att det är en ny tjej som ska ta över stallet och kommer kosta för mycket då hon ska höja.
Men har förmodligen en lösning på det, så hålla tummarna att vi får den platsen..=)

annars var det jobb 10-19 igår som gällde och sen blev det en sväng hem till mias bror för skit snack och yatzy, och en rolig grej som hände igår.
patrik kom och hämtade mig och mia i går kväll och körde hem oss, vi satt dock kvar i bilen ett tag och pratade helt plöstligt kommer säger mia fan alltså om han tar fram kuken.
jag tittar då upp och ser att en gubbe kommit ut från råcksta knäpper upp byxorna och ska kissa, hehe snoppen rätt mot oss typ men första stället passade tydligen inte så han gick några steg till.
men det passade tydligen inte det heller går ett steg till, men icke mina vänner det passde inte heller utan ett steg till blev det.
Hehe och där passade det tydligen men då sätter patrik på helljuset på bilen, hehe vilken fart han fick med byxorna halvt på fy fan vad jag skrattade alltså och mia höll på att dö för hon tyckte det var så pinsamt.

och idag har det blivit träning och nu sitter jag hemma hos jejjan hon har bjudit på god middag..=)
och nu glor vi på tv my sweet 16 rika snorungar alltså fan vill också vara rik ju...grymt avensjuk..;)

tänk om man skulle ha så mycket pengar som man ville och kunde handla precis vad man ville fy fan vad nice det skulle vara alltså, men men inte menningen att jag ska vara rik tror jag... =(får vara glad att man har underbara människor runt sig..=)

nej nu ska jag vara lite social men ha en super lördag alla mina kära..

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0