Jobb helg..usch vad tråkigt..!!

Hej Mina vänner!!

sitter på jobbet avslutat min lunch e helt jävla propmätt och grymt uttråkad, men det e ju pengar som tickar in i alla fall men ska berätta för er att det suger verkligen att jobba 11-21 lördag och söndag e den mest jobbigaste tiden tycker fan att jag ska få extra betalt för det hehe

men men inte mycket annat som hänt i Jessies liv, läser om den där förbaskade vulkanen och håler tummarna att det e fixat till på fredag annars e det nog en stor risk att min bror inte kommer hem...=(

För er som inte vet har min bror varit i norge i ca 7 månader och jobbat, så har inte sett honom sedan han åkte så jag kommer bli fruktansvärt förbannad och ledsen om han inte kan flyga hem på fredag så alla Håll tummarna nu..=)

tänkte även på om det ska hålla på enda till juni så blir min och bettans resa drabbad ju, men nej nu ska vi inte tänka så, ska vara posetiv nu...

Nej nu ska jag upp och jobba om jag inte hört av mig inom imorgon hänger jag i frys rummet...hehe...;)

 

Bye Bye

 


Kommentarer
Postat av: Mia

hahahhahahahahahhaha, då kan vi ju hänga oss där tillsammas ikväll ;P puss

2010-04-19 @ 09:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0