Min kära bror e hemma..=)

Hej hej alla glada!!!

Min kära bror e äntligen hemma efter sju månader eller han kom hem igår, vi hämtade honom på arlanda igår sen bar det hem till mamma för grillning mycket gott var det..=)

och idag e det fest för min bror så kommer folk snart blir äta gott och dricka lite vin, super mysigt ska det bli för jag har ju liksom världens bästa familj..=)

Annnars blev det en sväng i v-by innan jag åkte till mamma svängde in på hm,gina och åhlens hittade lite rea det gillar jag billigt, så blev en tunika, kofta .strumpor ,linne och en parfym för hela ca: 500 det kallar jag billigt..=)
så ni som läser min blogg sväng upp på gina e massa kläder för 49kr-99kr.

Vill även säga några ord till min älskade jennifer (min medryttare) tack snälla för att du ställer upp så mycket på mig och harry, vet att det inte e så roligt i stallet just nu och att du har mycket att tänka på.
så ett stort tack till dig min vän allt du gör för mig och harry betyder grymt mycket ska du veta..;)
EN STOR PUSS TILL DIG...=)


Avslutar därför detta inlägg med mina små ögonstenar...=)

Puss


Kommentarer
Postat av: camillaaa

hej gumman va är de som är så tuffr å tråkigt i stalllet försöker ni byta ? kollla med riddersvik gumman de är jhu lite närmare som sakt :)

annnnars då förrutom alllt jobba är de bra ?

många krtamar camilla :)

2010-04-28 @ 07:29:23
Postat av: Jessie

Hej Gumman!!

jo det suger när det e massa tjafs i stallet, men vi ska flytta den första juni till stallet breve så det känns skit nice..=)

jo allt e bara bra med mig full rulle..=)

hur e det med dig då?? Familjen??

men vi ses ju på lördag får snacka igen oss då..;)



Kramar

2010-05-06 @ 12:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0