Vår..=)

Hej Hej!!

sitter på jobbet och tråkar e 11-21 idag och 11-21 imorgon det e faktiskt lite synd om mig, så vad har jag haft för mig?!

jo igår var det jobb 10-19 den vart det fredags mys med älskling, och i onsdags var jag hos jessica och åt god middag..=)

annars har jag jobbat och varit hos barran ,känner att nu behöver jessie semester men snart bär det av en vecka till bullen..=9 ska bli så nice alltså.

e dock lite bitter på att det e så himmla mysigt väder ute idag , och var e jag jo på jobbet på måndag när jag e ledig kommer det säkert regna..hehe min vanliga tur.

nej nu e det jobbet som kallar ville bara titta in och lämna några rader..;)

men till er alla ut och snigla med er hehe

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0