Äntligen hittat en ny höst jacka..=)

Japp nu har jag äntligen hittat en höst jacka..=) så nu jävlar kan det bli kallt....
Här e de:



Visst e den fin?!

Gårdagen vart allt gjort som skulles, träffade även min kusin och hennes underbara son kevin på lunch.
detta barn bara skrattar och låter som en duva hehe skit gullig.
var även ute på en promenad med min favorit (Mini) dock började det spö regna när vi kom ut så typiskt men hon verkade inte bry sig så mycket lill fian.
Sen blev det faktiskt bara soffan som gällde resten av kvällen grymt skönt, en kopp te tända ljus och hollywood fruar grymt skön kväll kan jag berätta..=)
Idag är det jobb 15-21.30 som gäller sen e det raka vägen hem och sova för imorgon börjar jag sju, så det betyder att jag ska upp fem och jag kommer typ vara hemma elva ikväll inte lika skoj men men.

Annars e det inte mycket nytt i mitt liv just nu!!!

♥Over and out♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0