Dags för lite uppdatering...=)

Hello!!

Sitter hemma hos jessica och ätit god middag med alla girls kanon trevligt har det varit, massa snack och skratt.
annars var det jobb 07-14.30 idag och imorgon e jag ledig då bär det av till stallet träffa bebisen lite..=)

sen är det jobb tors-sön.

om en vecka ska vi äntligen gå på mias ultraljud ska bli riktigt roligt har aldrig varit med på något sånt, jag skulle vilja ha ett kort också så får hålla tummarna på att man får flera.
Sen blir det shopa baby kläder och saker..=) och fixa baby rummet måste också göras riktigt skoj ska det bli, vill dock att bebisen ska komma typ imorgon...♥

Imorgon ska min älskade jennifer ha lektion för mig och harry det kommer nog bli en syn hehe nu får du vara snäll mot mig jempa...;)

nej nu ska jag bege mig hemmåt sova det behövs...

Tack tjejer för åter igen en trevlig kväll..♥

Pöss

Kommentarer
Postat av: Mia

man får betala för bilderna fick jag höra idag, så ta med plånboken haha

2010-08-10 @ 22:17:52
Postat av: Tina

50 spänn kosta det när vi va å kolla

2010-08-11 @ 16:07:30
Postat av: Jessie

Va fan det var dåligt tycker jag..=) hehe medn 50 kr kan jag nog fixa fram..;)

men tycker du ska få gratis ju...

2010-08-13 @ 16:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0