Godmorgon....

Godmorgon!!

Sitter på jobbet dricker kaffe och kände att det var dags för en uppdatering kanske?!
Jag har både haft en rolig och tråkig vecka, vi börjar med det tråkiga helt enkelt. i fredags kväll började jag få ont i magen men tänkte väll inte så mycket på det förns jag vaknar av en mag smärta som inte är att leka med tar mig til toan, bbörjar spy och ligger på badrumms golvet då börjar jag känna igen smärtan.

sist jag hade så var det en cysta så jag tänkte here we go again, med denna gång ville inte riktigt smärtan lugna ner sig så tror jag låg ca 40 min och kunde inte röra mig trodde fan jag skulle dö ett tag.
Men efter ca 40 min börjar det göra mindre ont typ kraftig mensvärk så tar mig till sängen slänger i mig värktabletter och somnar, vaknar när jag ska börja på jobbet mår inte riktigt så bra men tar mig till jobbet.
Väll på jobbet inser jag att detta går inte ringer sös och dom tycker att jag ska komma in så tar mig till sös efter ett tag, domen blir stanna på sjukhuset kanske operera bort cysta dan efter SUCK.
Men jag slapp operera mig..=) mår mycket bättre dock känns det som jga fortfarande har kraftig mens värk, men fått citodon så hoppas jag den spricker av sig själv nu så jag inte behöver operera bort den sen.

Och så den roliga grejen var på Ultraljud med Mia här om dagen var bland det häftigaste jag varit med om, se den bebisen röra sig där inne..=) och så trodde hon det var en tjej YES!!! dock inte säkert alls så om 7 v får man veta garanterat.
ÅÅÅ längtar så tills det lilla livet kommer..=)

Gårdagen efter jobbet bjöd på middag hos mor mycket mysigt med god mat och massa prat...I love it

Nej dags att jobba igen..

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0