Jag vill sova....

Sitter på jobbet och har lite rast så passar på att titta in här och skriva några rader....
Igår var det jobb 7-16 försov mig dock så kom till jobbet kl:8.00 sjukt pinsamt, men jag skyller faktiskt på min jävla mobil den ringer inte skit saken.efter jobbet blev det möta upp Mia för en tripp till v-by för present inhandling och köpa en digital väckarklocka så nu jävlar ringer klockan på morgonen..=) sen bar det av för att fira Våran kära vän Jessica som fyllde 25 år förra helgen, så det vart god mat fika och gott sällskap dock tråkigt att man skulle jobba dagen efter så vart inte så länge där men en nice kväll Tack tjejer..♥

Fredagen var vi inne i stan och shopade lite blev detta:

         

 

Och tre par skor och en parfym var jätte trevlig tur i stan dock grymt mycket folk alltså, åå fy vad jag är trött idag mina vänner skulle kunna gå och lägga mig typ nu... hehe och jag jobbar till halv tio.

Men imorgon e jag ledig då e det rätt mycket som ska fixas tänkte jag: Klippa mig, kolla i v-by efter en höst jacka, träna och skruva ihop mitt skåp men det skulle min älskade pojkvän hjälpa mig med så får hoppas att han har tid imorgon..♥
och så skulle jag behöva handla mat men det kommer jag nog inte hinna, på onsdag efter mötet blir det äntligen en tripp till stallet och min bebis..=) längtar faktiskt redan hoppas att det inte regnar då men med min tur så lär det väll göra det...hehe

Jag och bettan måste kolla kryssning också ska fan göra det innan jag börjar jobba igen, det ska bli kul att komma iväg på nått skoj i varje dag man gör det inte hmm ska kolla silja vad det kostar har alltid åkt vikingline och dom e väll inte så jätte frächa kanske så kul att pröva någon ny båt kanske?!

Nej nu blir det kolla kryssning sen jobba!!

♥Later♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0