Löning imorgon..=)

Hejjjjj!!!!

Imorgon smäller det då e det äntligen löning..=) så jag har längtat då jag fick en grym lön så nu e det shoppa..=)
Veckan hittils har jag gjort följande:
Söndag: Middag hos jejjan som hade varit i utomlands så massa skit snack och god mat
Måndag: Jobb 15-21.30
Idag: Jobb 14-20

Sen blir det hem dusch och matlåda sen måste jag typ sova eftersom jag ska upp 5 imorgon bitt fy fan vad det suger...
men men sen är det hem och grovstäda, å på torsdag blir det Ikea med mamma så mysigt ska det bli en heldag med min kära mor.
och fredag blir det shopning med mina kära girls nu jävlar ska jag handla grejer för det tycker jag att jag är värd..=)

Nej mina kära nu måste det jobbas
avslutar med bild på min älskade Harry som jag saknar sååå mycket, men nästa vecka då jävlar tänker jag rida skiter i vilket.



Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0