Värmen är tillbaka?!!

Godkväll Mina sköna..=)

Sitter på jobbet och tar en liten pause så blir uppdatera lite,Onsdags var jag hos min älskade Harry och jempa hade lektion för oss gick så grymt bra kan jag berätta han var liksom världens bästa..=)
och jempa tack för hjälpen e så mycket lättare att veta vad man behöver träna på när någon e på marken och tittar, sen bar det av till ängen för hoppning jempa hoppade jag är för feg hehe har helt enkelt börjat inse att jag kan dö liksom om jag ramlar av haha så det var mys i stallet på hög nivå tack snälla jennifer precis vad jag behövde en dag med dig och harry..=)

Gårdagen var det jobb 7-14.00 sen vart det hem och möta girlsen för en av våra promenader var ett tag sen, och ja självklart gick vi igenom kyrkogården hehe vi e fan sjuka.

och här e jag nu på mitt kära jobb slutar 21 och just det tack snälla älskling för skjusen till alvik..<3
vill ha min lön nu för då blir det ikea och stan här ska det shopas..=)

Nej nu e det dags att jobba lite!!!!

♥Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0