Äntligen lite sömn..=)

Godmorgon mina kära...
eller vaknade vid halv elva typ lite snurrig i bollen och känns som jag drack några glad vin igår, men det är okej eftersom jag bara vaknade tre gånger eller två i natt minns inte riktigt.
detta är heaven mot att vakna typ varannan timme så jag är nöjd..=) vet dock inte riktigt vad man ska göra idag har ingen ork till nårgot egentligen men känner hur rastlösheten kommer smygande, så måste kanske hitta på något...

Jag undrar faktiskt hur många det är som mår riktigt 100 i dagens samhälle?! är liksom inget jag tror man prtar om så öppet förutom jag då som delar med mig av detta på min blogg, jag undarar om det är så att mår man dåligt deprimerad, panikångest, ångest, ja men det där psykiska som kan komma kryppande utan anledning.
Dömer folk en då? är man en svag människa då? för lite så känner jag är man van att ha många bollar i luften, och fylla sin tid från man stiger upp tills man ska sova och så boom orkar man typ inte göra nått.
och allt blir tråkigt klart man känner sig som en svag människa...

Hehe nu vart det lite tankar som snurrar i mitt huvud också..


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag kan inte tala för andra, men jag dömer inte. En psykisk "skada" är nog minst lika vanlig som en fysisk. Om inte mer. Du e stark som berättar att du inte mår helt bra. Är väl bättre att lätta på hjärtat än att stänga det inom sig. Kram till dig vännen

2010-12-16 @ 10:38:07
URL: http://ting84.blogg.se/
Postat av: Jessie

Tack..=) ja det är rätt skönt att skriva av sig faktiskt.. Kramar

2010-12-16 @ 11:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0