Då var det Lördag...

Gårdagen var jätte trevlig hemma hos Tina och familj, Elias verkade mycket nöjd med sina bilar speciellt polis bilen som hade ett underbart ljud som funktion hehe
Skrattade rätt bra åt denna unge då han pratar non stop kan jag berätta, och hans ordföråd är så roligt hehe och självklart var det kanon mysigt att träffa mina tjejer och snacka skit med god mat, sen vart det hem till min ljuva säng då mina tre timmars sömn efter jobbet började kännas usch vad trött jag var kan inte vara rolig flickvän just nu hehe

Dagen har det varit jobb eller är till 21.30 har julbakat på jobbet idag så dagen har gått rätt fort faktiskt så det är skönt, just det ska ordna en baby shower till min andra halva Mia så delade ut lite inbjudningar igår får skicka resten på posten.
Men det ska bli så roligt måste bara hitta massa rosa dekorationer och fundera ut vad vi ska äta, och självklart någon rolig efterrätt. några förslag?

Och har nog kommit på vad jag ska köpa för något också blir du nyfiken nu mia?!

Sitter och funderar på vad man ska göra nästa helg för jag är ledig fredag-söndag helt amazing ska det bli..=)
känns som jag jobbat rätt bra dom senaste tre månaderna typ, så känns som jag vill göra något frågan är bara vad?! men har ju en vecka att fundera ut nått...

Hoppas ni får en kanon Lördag...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0