Denna tvättstuga alltså..

Ja nu e jag lite upprörd här kommer till tvättstugan och går in men då är självklart mina maskiner trasiga, detta gör mig upprörd för det alltid är minst en maskin sönder och är ap svårt att få tvätttid.
ååå så irriterad jag blir alltså, men men får släppa det nu.

För snart ska jag träffa mia och köpa julklapp och bege oss mot solna till den kära bimbo linen, som ska ha julmiddag idag.
så ska försöka komma på här vad jag ska ha på mig, och just det en rolig grej fick medelande att min mobil är klar nu också så ska hämta ut den och hålla tummarna på att den fungerar nu alltså.

Ska försöka ta med mig kameran ikväll så det kanske kommer lite bilder från kvällen senare..=)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0