funderingar...

En väldigt smart kvinna sa till mig för ett tag sen så här:
du är en fruktansvärt lojal människa jessica du ställer alltid upp på dina vänner, och lägger ner furktansvärt mycket energi på andra,och på att oroa dig över andra när dom mår dåligt.
och säger aldrig nej fast du inte egentligen orkar, det är en fruktansvärt fin egenskap men du måste tänka på dig själv i bland också för hur många av dina vänner kan du hel hjärtat säga att dom skulle göra detsamma?

denna tanke snurrar rätt bra i mitt huvud för typ 3 år sen skulle jag sagt alla mina vänner, idag vet jag faktiskt inte låterfruktansvärt tragiskt men tänk efter själv?! dom som jag helhjärtat kan säga att jag vet att dom skulle göra detsamma vet nog det själva.

Men ställ er frågan själv...


Kommentarer
Postat av: Mia

jadu, tror det finns typ en eller två

2010-12-21 @ 11:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0