Godmorgon

Sitter och dricker mitt morgonkaffe och skrattar åt the vocie skit roliga e dom, e min humor verkligen hehe
varit halv vaken sen fyra då jag vaknade av något ljud, och kunnde inte riktigt somna om så e lite trött  men bara bita ihop.
Är ju dock bara möte idag på jobbet så det e ju grymt skönt, sen bar det av till min barri bus och mysa lite i kylan.
Sen bästa idag hem till Greys anatomy det är sista avsnittet för säsongen..=( det är dock riktigt deprimerande undra hur länge det är pause, och så pussa lite på min sjukling till pojkvän han är förkyld och ni vet ju alla då hur dom mår...;)

Bara två arbetsdagar kvar sen är jag ledig tre hela dagar ska bli grymt skönt, det blir julpary hos emelie och så får vi se vad helgen mer bjuder på måste verkligen hitta en nyår klänning också.
nej nu e det en cigg och sminka mig och dra som gäller..

avslutar med en bild på min bebis:



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0