Julklapparna avklarade..

Ja nu kan jag andas lite här hemma julklapparna avklarade och inslagna, helt sjukt att det redan är jul imorgon alltså..=) dock grymt tråkigt att man jobbar imorgon och börjar sju hade velat myst men bingo och ett glas vin ju..=(

Taada:



Var hos läkaren idag också och fick svar från mitt blodprov, allt såg bra ut lite järnbrist bara så det e bara att inse att jag är lite psykiskt ostabil just nu hehe men men får ta en dag i taget så blir det nog bra i slutändan.
sen vart det shopa julklappar i massor sakta men säkert blev det bara mer och mer folk, så efter ett tag var det inte roligt i v-by längre så tog en kaffe pause med patrik.
och sen drog jag ner till öb och träffade jessica och fuat och tog en sväng i v-by köpte det sista och en väldigt sen lunch, nu har jag slagigt in alla julklappar och duschat så nu ska jag tända alla ljus hälla upp ett glas julmust och bara njuta av kvällen innan jag måste försöka sova...

så ser mina planer ut för kvällen mina kära...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0