Ledighet är underbart...

idag har jag faktiskt kännt mig någolunda som mig själv var underbart att vara ute i stallet, trots att det var så j-vla kallt och super att träffa jennifer skrattar alltid åt henne..=)
och mammas barris är på bättringsväg så det e kanon, fick en massa pussar och mys av hjärtat sjukt att kärlek från djur kan värma så mycket i hjärtat..<3

sitter och dricker te och funderar på om jag ska ringa tatuerings salongen imorgon, dags för att boka in tid och få den gjord dock skit nervös av att bara tänka på det haha

sitter också och funderar på vad man ska ha på sig på nyår, ska kolla igenom garderoben imorgon efter jag tvättat se om jag hittar nått fint.
vad jag ska göra på nyår skriver jag om imorgon orkar inte nu ska faktiskt hoppa i säng, men det kommer bli kanon kul..=)

Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du är härligast? Jul eller nyår, eller inget av dessa?

2010-12-29 @ 04:04:53
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Nikkan

Ja se till att boka tatuering nu =)

Dina pengar ligger och väntar på det!

2010-12-29 @ 09:30:15
Postat av: Jessie

Jag tycker nog Båda.. om man har något skoj att göra på nyår..=) annars skulle jag nog säga julen med familjen..=) själv då???



Nikan- ja jag vet ska ringa idag kolla om det finns någon tid snart..=)

2010-12-29 @ 11:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0